Kontorflytting

Problemfri kontorflytting og møbelmontering i Oslo og omegn

google reviews
125

Anmeldelser

1354

Anmeldelser

134

Anmeldelser

Enkel og smidig kontorflytting

Kontorflytting

Vi løser det praktiske til en konkurransedyktig pris.

Det skal være enkelt å flytte et kontor!

123 Flytting & Transport har mange godt  fornøyde kunder som har benyttet oss ved kontorflytting Oslo , Drammen og rundt. Vi holder fokus på kvalitet i arbeid , høy kompetanse og et hyggelig personell.

Vi har god forståelse for hvor viktig det er for din bedrift å kunne gå tilbake til arbeidet så raskt som mulig etter flyttingen. Derfor vil vi nøye tilpasse personell og transportmidler etter kontorflyttingens type, omfang og den avtalte tidsrammen.

Å forberede seg på å flytte en virksomhet er forskjellig fra å flytte inn i et vanlig hjem. Kontorflyttinger er vanligvis mye større, involverte mer person og tar mer tid.

I prosessen kan vi tilby:
-Befaring
-Demontering
-Pakking
-Oppmerking av flyttegods
-Transport
-Lagring
-Utpakking
-Montering
-Gjenvinning
-Flyttevask

Kontorflytting-Oslo

Kontorflytting Oslo og omegn

Samtidig som at du respekterer selskapets eiendeler, bør du forstå viktigheten av å flytte selskapet. Derfor er det nødvendig å velge et pålitelig flytteserviceselskap slik at flyttingen av selskapet ditt gjøres trygt og raskt.

Kontorflytting Oslo og omegn

Her er noen grunner til at det er lurt å velge et selskaps flyttetjenester i en pakke:

  1. Ett selskap – alle nødvendige spesialister. Når du planlegger alle trinnene for å flytte selv, bruker du mye tid på å koordinere forskjellige ting med forskjellige mennesker. Ved å ansette ett selskap kan du være trygg på at alt flyttearbeidet blir koordinert jevnt og gjort nøyaktig på det tidspunktet du planla.
  2. Sparer deg tid. Hvorfor bry seg, stresse og gjøre all flyttingen for selskapet selv , når ekspertene kan gjøre det for deg? Invester denne gangen i prosjekter, salg og alt annet bedriften din gjør. Vi forstår at flytting er en kjedelig jobb, der det er veldig lett å holde skjema, glemme det startede arbeidet og dermed kaste bort enda mer tid enn planlagt.
  3. Fra fjerning av møbler i de gamle kontorlokalene til montering i de nye. På din forespørsel vil personalet vårt hente møblene dine pent, demontere og fjerne dem og sette dem sammen igjen i de nye lokalene. Alt vil bli godt tatt vare på – til og med emballasjematerialet.
  4. Transport av spesiallast. Hvis det kreves transport av spesiallast, vil vårt firma også sørge for at hvert trinn i arbeidet utføres nøye og i tide.